MY FACULCY


Картинки по запросу public relations

Так, як моя спеціальність "Реклама та зв'язки з громадськістю", я вирішила присвятити саме цій темі мій блог. 
Спеціаліст зі  зв’язків з громадськістю тісно співпрацює зі ЗМІ, надає поради та пропозиції щодо вибудовування персонального іміджу керівників підприємства, засобів створення корпоративної культури та командо утворюючих заходів, створює тексти різноманітного призначення, створює, керує та редагує корпоративні видання. Фахівець зі зв’язків з громадськістю – високоерудована людина. Спеціалізація передбачає отримання знань та навичок зі створювання текстів у будь-якому жанрі, стилі та різними за призначенням, формування вміння розробляти та реалізовувати креативні концепції публічних заходів, налагоджувати позитивні стосунки з представниками усіх верств населення, вести ділові переговори тощо. 

Комментарии