Види реклами

Існує велика різноманітність видів реклами. Основними видами реклами є товарна і престижна реклама. Головне завдання товарної реклами - формування і стимулювання попиту на товар. Пропагуючи конкретний товар, реклама сприяє його продажу. Товарна реклама інформує споживача про властивості і достоїнства товару, пробуджує інтерес до нього, споживач прагне встановити контакти з продавцем і з пасивного, потенційного перетворюється в активного, зацікавленого покупця.
Престижна, або фірмова, реклама являє собою рекламу достоїнств фірми, вигідно відрізняють її від конкурентів. Мета такої реклами - створення у громадськості і перш за все у активних і потенційних покупців привабливого іміджу, виграшного образу підприємства, який викликав би довіру до самої фірми і продукції, що випускається їй продукції.

Престижна реклама формує сприятливе громадську думку про підприємство і пов'язана з проведенням їм значної суспільної діяльності. Вона покликана забезпечувати позитивну установку для сприйняття сприятливого образу підприємства, його товарної реклами, скорочувати час на переконання покупця до ухвалення рішення про покупку. Така реклама охоплює більш широку аудиторію і не є агресивною: не нав'язує готових рішень і думок, надаючи покупцю право самостійно віддати свою перевагу тому чи іншому підприємству.
Розрізняють також рекламу безпосередню і непряму. Безпосередня реклама здійснюється на комерційних умовах і вказує на рекламодавця, прямо виконуючи рекламну функцію по відношенню до конкретного товару або конкретної фірмі.
Непряма реклама виконує рекламну функцію нс менш прямолінійно, а в завуальованій формі, не використовуючи прямих каналів поширення рекламних засобів і не вказуючи безпосереднього рекламодавця. Наприклад, що поміщається в журналі рекламне оголошення про новий медичний препарат, який пропонується до продажу фармацевтичною фірмою, - пряма реклама. А опублікована в цьому журналі стаття, яка розглядає методику лікування певного захворювання і вказує на даний препарат як більш ефективне медичне засіб, - непряма реклама.
Комментарии
Отправить комментарий