Найкращі піар кампанії Coca Cola

В останні роки одержали широке поширення заходи зі стимулювання попиту і пропозиції на ринку товарів і послуг або промо-акцій. Метою проведення подібних заходів є отримання схвалення і підтримки даної групи товарів або послуг з боку ключових аудиторій. Аудиторія потенційних клієнтів чуйно реагує на думку професіоналів, здатним проаналізувати і дати компетентний висновок по щойно з'явився на ринку нових товарів.
Компанія Coca-Cola нерідко проводила різні промо-акції. Крім того, компанія є спонсором численних масових заходів. Рекламу Coca-Cola можна побачити як на футбольному чемпіонаті, так і на музичних фестивалях.
Влітку 1928 року американська команда привезла 1000 ящиків Coca-Cola на Олімпійські ігри в Амстердам. Незабаром Coca-Cola і спорт стали нероздільними поняттями. Coca-Cola постійний спонсор Олімпійських ігор, Світового чемпіонату з хокею, Кубку ФІФА з футболу, світових тенісних турнірів і інших спортивних змагань.
29 червня 1943 у штаб-квартиру Coca-Cola прийшло незвичайне послання від командувача американськими військами Ейзенхауера. Майбутній президент США вимагав негайно доставити обладнання для 10 заводів по розливу Coca-Cola, а також три мільйона пляшок улюбленого напою туди, де розгорталися бойові дії. Будь-який американський солдат міг купити пляшку Coca-Cola за 5 центів. За роки другої світової війни американська армія випила 5500 млн пляшок Coca-Cola.
З недавнього часу компанія "The Coca - Cola Company ", давній і відданий партнер світового футболу, найвідоміший у світі бренд - став офіційним партнером національної збірної Росії з футболу.

Наприкінці вересня 2009 року компанія Coca-Cola представила деякі елементи своєї світової комплексної маркетингової кампанії. Джерелом натхнення для неї послужили запальні святкові танці, традиційні для африканського континенту, що приймає Чемпіонат світу з футболу FIFA 2010. Кампанія по наданню спонсорської підтримки епохальному спортивної події є продовженням нинішньої програми просування бренду під назвою «Відкрийся щастя» (Open Happiness).
Компанія закликає футбольних вболівальників з усього світу висловити свою радість, а також любов до футболу в динамічному танці. Ключовими елементами кампанії, проведеної Coca-Cola, є: перше в історії вшанування на турнірі кращого гравця, музичний гімн, телереклама по всьому світу, інтерактивна програма онлайн, упаковка з символікою чемпіонату, а також організація Міжнародного туру Кубка світу з футболу FIFA (World Cup Trophy Tour FIFA) по 86 країнам.
Головний футбольний приз відправиться в найдовше в своїй історії кругосвітню подорож в рамках «Туру Кубка світу FIFA», організованого, також компанією Coca-Cola. Безкоштовні квитки будуть надані уболівальникам у всіх країнах за маршрутом прямування Кубка світу FIFA. Під час заходів, запланованих у кожному пункті зупинки, футбольні вболівальники зможуть зробити пам'ятні фотографії з трофеєм, подивитися фільм у форматі 3D з епізодами минулих чемпіонатів світу. Короткометражні фільми, що розповідають про африканське етапі туру, будуть зняті командою під керівництвом Джеремі Гілі, відомого кінорежисера і засновника міжнародної організації «Peace One Day».
Покупці в усьому світі зможуть придбати продукцію компанії «Кока-Кола» в спеціальній упаковці з динамічною графікою і футбольною символікою, випущеної на честь чемпіонату світу FIFA 2010.
На пляжах Сочі в листопаді 2009 року пройшла екологічна акція, організована Компанією Coca-Cola спільно з Організаційним комітетом «Сочі-2014». Розпочався захід з показу в Центральній бібліотеці міста колекції одягу, створеного молодими дизайнерами з паперу і пластику, і відкриття виставки «Друге життя упаковки», яка була організована знову ж таки завдяки ініціативі Компанії Coca-Cola і її давнього партнера - Всесвітнього фонду дикої природи (WWF ).
Комментарии
Отправить комментарий